Dołącz do platformy treningowej 

dla kobiet

Trenuj UJĘDRNIJ CIAŁO
I SPAL TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ



Witaj w planie treningowym SMUKŁE CIAŁO

Dzięki ćwiczeniom wzmacniająco wyszczuplających na całe ciało nie tylko wyszczuplisz swoje uda, ale również wyrzezbisz ramiona i brzuch.

Chcesz przeznaczać na treningi mało czasu a wyciągać maksimum efektu?

Możesz ćwiczyć 2-3 x w tygodniu w domu?

Przygotowałem dla Ciebie na swojej platformie plan treningowy na 8 tygodni.

W planie dostaniesz 3 treningi tygodniowo o charakterze wyszczuplająco wzmacniających, czyli krótkich i intensywnych treningów na własnym ciężarze ciała. (HIIT)

Ta metoda treningowa pozwala na jednoczesne ujędrnianie ciała i spalanie tkanki tłuszczowej.

W każdym treningu zadbasz o wyszczuplenie nóg, podniesienie pośladków oraz wzmocnienie mięśni brzucha.

Oznacza to, że nie potrzebujesz żadnego sprzętu, wszystkie ćwiczenia będziesz w stanie wykonać sama. Każdy trening to 25-40 minut, który jest idealny do wykonywania w domu.

Dzięki odpowiednim ćwiczeniom ujędrnisz swoje ciało, zbudujesz super kondycję i spalisz tkankę tłuszczową.

Wszystkie ćwiczenia są omówione w filmach wideo pod każdym treningiem, więc masz pewność, że będziesz wykonywać je poprawnie.

Zobacz co o kursie mówią jego kursantki i dołącz do tej wspaniałej motywującej siebie społeczności

Oprócz treningów wzmacniająco wyszczuplających dostajesz 8 treningów rozciąganie, tak aby dbać o mobilność swojego ciała. Tak żebyś mogła również zadbać o swoje rozciąganie.


Dostaniesz też masę materiałów wideo w formie wykładów w których nauczę Ciebie jak:

- Jak w prosty sposób liczyć kalorie
- Jak mieć płaski brzuch
-Jak wyszczuplić nogi
-Jak pozbyć się celulitu
- Jak optymalnie się odżywiać
-Jak wyliczyć deficyt kaloryczny
- Jak zwalczać wymówki i utrzymać motywację.
-Jak nie podjadać między posiłkami
- Jak się odpowiednio regenerować
-Jak nie być więźniem wagi


Dzięki tej wiedzy nie tylko zaczniesz trenować efektywnie ale również zdobędziesz wiedzę na nurtujące Ciebie tematy w dziedzinie odżywiania.

Najważniejsza rzecz to jednak to, że dołączysz do naszej społeczności i fantastycznej grupy kobiet na facebooku, która codziennie się motywuje i wspiera w treningach i diecie.

 

Zawsze też możesz liczyć na moje wsparcie, jestem na grupie codziennie, odpowiadam na wszystkie pytania, motywuje i wspieram z całych sił. 
Praktycznie co tydzień robię na grupie LIVE z tematami związanymi z treningiem i odżywianiem.

Dostajesz kompletny plan na 8 tygodni, który zawiera 3 treningi na własnym ciężarze ciala i 1 trening rozciągania tygodniowo.

Jestem ogromnym zwolennikiem jakościowych treningów, więc w planie dostaniesz treningi interwałowe, które skutecznie spalą tłuszcz i spowodują, że schudniesz.

Wszystko po to abyś w 8 tygodni spaliła tkankę tłuszczową i zbudował jędrne i smukłe ciało

Do tego wszystkiego nauczysz się rozciągać gdyż dostaniesz 10 treningów rozciągania , które możesz wykonywać nawet w domu (każdy trening to około 10 minut)

Cały plan jest skierowany do osób początkujących i średnio zaawansowanych. Treningi są dobrane w taki sposób, że możesz je dostosować do swoich możliwości

Dodatkowo otrzymasz dostęp do grupy dla kursantów, gdzie jestem i możesz mi zadać w każdej chwili pytanie. 

literatura_dla_biegaczy

 
Daję Ci też bezwzględną Gwarancję Satysfakcji

Jeżeli z jakichś powodów szkolenie nie spełniłoby Twoich oczekiwań,
zwracam Ci pieniądze w ciągu 7 dni od rozpoczęcia kursu. 

129 zł
Co zawiera plan:

Kilka słów o mnie

Nazywam się Adam Borkowski, mam 38 lat i jestem ojcem 2 córek.

Od prawie 10 lat i na co dzień pomagam zwykłym ludziom dbać o ich sprawność i silne ciało.

Jestem założycielem grupy Tritans Triathlon oraz Tritans Running, gdzie amatorzy pod moim okiem przekraczają swoje sportowe granice.

Jestem szkoleniowcem i prowadzę szkolenia z techniki biegania.

Jestem założycielem szkolabiegania.pl, gdzie uczę innych jak biegać poprawnie technicznie i cieszyć się zdrowym i efektywnym bieganiem przez lata.

Jestem trenerem personalnym i buduje sprawność moich podopiecznych.

Byłem 4 lata trenerem Crossfit Stocznia oraz Head Coachem.

Hobbistycznie uprawiam triathlon i sporty siłowe

Propaguje zdrowe podejście do aktywnego życia, bieganiebez kontuzji i urazów połączone z treningiem siłowym oraz rozciąganiem.

Nie czekaj!

Już dziś dołącz do planu i zacznij trenować i widzieć efekty.