Dołącz do platformy treningowej dla kobiet

Plan na PÓŁMARATON w 12 tygodni

Chcesz przebiec swój pierwszy półmaraton?

A może masz już taki start na koncie ale chcesz się przygotować bezpiecznie i efektywnie z planem treningowym?

Masz czas na treningi 3-4x w tygodniu?




To kompletny plan pod półmaraton, który przygotuje Ciebie do startu w 12 tygodni.

Plan jest podzielony na 2 fazy

-pierwsze 4 tygodnie to budowanie objętości i przyzwyczajanie ciała Ten cykl zawiera 3 treningi w tygodniu

 

-Faza 2 to 8 tygodni robienia szybkości i specjalizacji pod półmaraton.. Ten cyk zawiera 4 treningi w tygodniu

Wszystko przeplatane dniami regeneracyjnymi, tak abys bezpiecznie i efektywnie pokonała dany dystans

W każdym tygodniu na treningi będziesz przeznaczać od 3-5 godzin

Cały plan jest skierowany do osób początkujących i średnio zaawansowanych. Treningi są dobrane w taki sposób, że możesz je dostosować do swoich możliwości

Dodatkowo otrzymasz dostęp do grupy dla kursantów, gdzie będziesz trenować  pod moją opieką. 

199 zł
Co zawiera plan:

Kilka słów o mnie

Nazywam się Adam Borkowski, mam 39 lat i jestem ojcem 3 dzieci. Od prawie 10 lat i na co dzień zajmuje się trenowaniem biegaczy i trathlonistów.

Jestem założycielem grupy Tritans Triathlon oraz Tritans Running.

Jestem szkoleniowcem i prowadzę szkolenia z techniki biegania.

Jestem trenerem personalnym.

Byłem 4 lata trenerem Crossfit Stocznia oraz Head Coachem.

Hobbistycznie uprawiam triathlon i sporty siłowe

Propaguje zdrowe podejście do biegania, bieganie bez kontuzji i urazów połączone z treningiem siłowym.

Przeszkoliłem już ponad setkę biegaczy na swoich szkoleniach i teraz Ty możesz do nich dołączyć.

Nie czekaj!

Już dziś dołącz do planu i zacznij trenować i widzieć efekty.