Bieganie I jędrne ciało 2.0

Biegaj interwały i ciesz sie sprawnością, kondycją, siłą i jędrnym ciałem

Lubisz biegać i chcesz efektywnie schudnąć?

Chcesz spalić tkankę tłuszczową i mieć jędrne i silne ciało?

Chcesz przeznaczać na treningi mało czasu a wyciągać maksimum efektu?

Możesz ćwiczyć 3-4 x w tygodniu po średnio 40 minut?

Zapraszam Ciebie do mojego najlepszego planu typowo biegowego dla kobiet. Jest to plan, który zawiera 3 treningi biegowe w tygodniu plus 1 treningi brzucha. Na każdy trening przeznaczysz od 30-60 minut. Plan jest skierowany do osób początkujących i średniozaawansowanych i bardzo łatwo go dostosować do swoich możliwości.

Jest to plan na 10 tygodni i każdy tydzień zawiera:

2x trening interwałowy

1x lekkie wybieganie

1x trening brzucha wraz z pokazanymi ćwiczeniami.

Ten plan wyniesie Twoje bieganie na wyższy poziom a przy okazji spali tkankę tłuszczową i ujędrni twoje ciało..

Treningi możesz z powodzeniem wykonywać również na bieżni.

Bardzo często podczas rozmów z moimi podopiecznymi stykam się z sytuacją gdzie biegają oni żeby schudnąć i lepiej wyglądać 4-7x w tygodniu jednostajnie po około 60 minut lub więcej.
Jest to niestety najszybsza droga do kontuzji i przemęczenia organizmu niż do osiągnięcia celów sylwetkowych.
Tak naprawdę wystarczą Tobie 2 biegi interwałowe i jedno wybieganie tlenowe.
Na te wszystkie treningi łącznie przeznaczysz może z 2
godziny w tygodniu.
Czy to nie super optymalizacja czasu?
Mądre połączenie interwałów z lekkim bieganiem działa tutaj cuda, czego przykładem są moje podopieczne.
W tym planie idziemy jednak krok dalej. W związku z ogromnym sukcesem planu Bieganie i jędrne ciało prosiłyście mnie o ciąg dalszy. I oto jest Bieganie i jędrne ciało 2.0. Plan, który niesamowicie rozwinie Ciebie biegowo, poprawi komfort biegania, kondycje a przy okazji spalisz boczki a skóra stanie się bardziej napięta a pośladki będą wyżej. 

Dzięki swojemu 10 letniemu doświadczeniu w pracy nad sylwetkami kobiet wiem, że takie połączenie treningów spowoduje, że zgubisz zbędne kilogramy i ujędrnisz swoje ciało a przy okazji stanie się ono silne i sprawne.

Czy nie tego właśnie chcesz?

Zobacz jak wygląda plan i platforma od środka

Jeżeli z jakichś powodów plan nie spełniłby Twoich oczekiwań,
zwracam Ci pieniądze w ciągu 7 dni od zakupu. 

Zobacz co o PIERWSZEJ edycji planu mówią jego kursantki i dołącz do tej wspaniałej motywującej siebie społeczności

hit

KUP PLAN

119

Kilka słów o mnie

Nazywam się Adam Borkowski, mam 39 lat i jestem ojcem 2 córek.

Od prawie 10 lat i na co dzień pomagam zwykłym ludziom dbać o ich sprawność i silne ciało.

Jestem założycielem grupy Tritans Triathlon oraz Tritans Running, gdzie amatorzy pod moim okiem przekraczają swoje sportowe granice.

Jestem szkoleniowcem i prowadzę szkolenia z techniki biegania.

Jestem założycielem szkolabiegania.pl, gdzie uczę innych jak biegać poprawnie technicznie i cieszyć się zdrowym i efektywnym bieganiem przez lata.

Jestem trenerem personalnym i buduje sprawność moich podopiecznych.

Byłem 4 lata trenerem Crossfit Stocznia oraz Head Coachem.

Hobbistycznie uprawiam triathlon i sporty siłowe

Propaguje zdrowe podejście do aktywnego życia, bieganiebez kontuzji i urazów połączone z treningiem siłowym oraz rozciąganiem.

Nie czekaj!

Już dziś dołącz do planu i zacznij trenować i widzieć efekty.