BIEGANIE I HANTLE

Biegaj i trenuj siłowo, wzmocnij ciało, popraw kondycję i spal tkankę tłuszczową

BIEGANIE I HANTLE

Biegaj i trenuj siłowo, wzmocnij ciało, popraw kondycję i spal tkankę tłuszczową

Lubisz biegać i chcesz efektywnie schudnąć?

Chcesz spalić tkankę tłuszczową i mieć jędrne i silne ciało?

Chcesz przeznaczać na treningi mało czasu a wyciągać maksimum efektu?

Możesz ćwiczyć 4-5 x w tygodniu?

Zapraszam Ciebie do mojego najlepszego planu treningowego dla kobiet. Jest to plan, który zawiera 3 treningi biegowe w tygodniu plus 2 treningi siłowe gdzie będziesz potrzebować minimum 1 hantlę. Na każdy trening przeznaczysz od 20-50 minut. Nic więcej nie potrzebujesz. To kompletny 8 tygodniowy plan dla kobiet, który ma za zadanie wymodelować Twoją sylwetkę oraz wzmocnić ciało, poprawić też niesamowicie kondycję, dzięki zastosowaniu treningów interwałowych.

 

 

Mądre połączenie interwałów z lekkim bieganiem działa tutaj cuda, czego przykładem są moje podopieczne, które trenują na planie “Bieganie i jędrne ciało”.
W tym planie idziemy jednak krok dalej. Do bieganie interwałów dodałem 2 treningi siłowe z wykorzystaniem hantli, które mają za zadanie wzmocnić i wysmuklić Twoje ciało.
Wszystkie ćwiczenia możesz spokojnie wykonywać nawet w domu  i spokojnie dasz radę.
Dzięki swojemu 10 letniemu doświadczeniu w pracy nad sylwetkami kobiet wiem, że takie połączenie treningów spowoduje, że zgubisz zbędne kilogramy, zbudujesz świetną kondycje biegową i ujędrnisz swoje ciało a przy okazji stanie się ono silne i sprawne.

Czy nie tego właśnie chcesz?

Jedyne co potrzebujesz to choćby 1 hantelka.
Ja rekomenduje od 1 do 2 hantli o różnym ciężarze

Idealnie mieć hantle regulowane gdyż Twoja siła będzie rosła wraz z postępami w planie.
Z doświadczenia wiem, że większość kobiet na starcie jest w stanie używać spokojnie na górne partie ciała hantli o ciężarze 3-5 kg, a na dolne partie ciała 6-10 kg.
Nie wierzysz? Zrów mały test. Wez kilogram maki i podnieś nad głowę 10 razy - jeżeli było lekkie to wiesz już że hantelką 1 kg nie zrobisz nic efektywnego.

Wszystkie ćwiczenia są omówione w filmach wideo pod każdym treningiem, więc masz pewność, że będziesz wykonywać je poprawnie.

Jeżeli z jakichś powodów plan nie spełniłby Twoich oczekiwań,
zwracam Ci pieniądze w ciągu 7 dni od zakupu.

DOŁĄCZAJĄC DO PLANU DOŁĄCZASZ TEŻ DO WSPANIAŁEJ SPOŁECZNOŚCI PONAD 5000 KOBIET TRENUJĄCYCH U MNIE I WSPIERAJĄCYCH SIĘ NA GRUPIE DLA KURSANTEK

Zobacz co o kursie mówią kursantki o podobnych planach i dołącz do tej wspaniałej motywującej siebie społeczności

KUP PLAN

149 zł

Kilka słów o mnie

Nazywam się Adam Borkowski, mam 39 lat i jestem ojcem 2 córek.

Od prawie 10 lat i na co dzień pomagam zwykłym ludziom dbać o ich sprawność i silne ciało.

Jestem założycielem grupy Tritans Triathlon oraz Tritans Running, gdzie amatorzy pod moim okiem przekraczają swoje sportowe granice.

Jestem szkoleniowcem i prowadzę szkolenia z techniki biegania.

Jestem założycielem szkolabiegania.pl, gdzie uczę innych jak biegać poprawnie technicznie i cieszyć się zdrowym i efektywnym bieganiem przez lata.

Jestem trenerem personalnym i buduje sprawność moich podopiecznych.

Byłem 4 lata trenerem Crossfit Stocznia oraz Head Coachem.

Hobbistycznie uprawiam triathlon i sporty siłowe

Propaguje zdrowe podejście do aktywnego życia, bieganiebez kontuzji i urazów połączone z treningiem siłowym oraz rozciąganiem.

Nie czekaj!

Już dziś dołącz do planu i zacznij trenować i widzieć efekty.